Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 483 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
514 Kč
Není skladem

Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
PRŮVODCE STRAVOVÁNÍM I KUCHAŘKA PLNÁ LAHODNÝCH RECEPTŮ. Revoluce v opravdovém jídle nabízí návrat ke způsobu, jakým bychom měli jíst. Je to strava s nízkým obsahem sacharidů, vysokým obsahem tuků a žádným cukrem. Šedesát let nám tvrdili, že konzumace tuku je pro nás špatná, že tuk je hlavní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Revoluce v opravdovém jídle - Radikální a udržitelný přístup ke zdravému stravování je 532 Kč

Výběr knih autorů Tim Noakes , Sally-Ann Creed

Zobrazit všechny knihy autora Tim Noakes, Sally-Ann Creed
Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.