Moja prvá kniha o počítaní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moja prvá kniha o počítaní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moja prvá kniha o počítaní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moja prvá kniha o počítaní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knihe Moja prvá kniha o počítaní nájdete cvičenia a hry vychádzajúce z princípov svetoznámej pedagogiky Marie Montessori. Úlohy v tejto knihe rozvíjajú kognitívne schopnosti detí, ktoré pracujú s rôznymi pomôckami - nálepkami, ceruzkami, prstovými farbami, temperovými farbami a štetcami. Deti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moja prvá kniha o počítaní je 171 Kč

Výběr knih autora Chiara Piroddi

Zobrazit všechny knihy autora Chiara Piroddi
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.