Moje cesta do světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje cesta do světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje cesta do světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje cesta do světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje cesta do světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Moje cesta do světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vzpomínková kniha kytaristy, skladatele a hudebního producenta. Svůj život prožil (a dosud žije) v mnoha zemích. V šesti zemích žil delší dobu, v Sovětském svazu, Československu, Rakousku, Nizozemí a Španělsku, krátce žil i v zemi svých předků, v Gruzii. Narodil se v roce 1950 v Moskvě, jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje cesta do světa je 243 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.