Moje první hodiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje první hodiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první hodiny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první hodiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Moje první hodiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Moje první hodiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Moje první hodiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize naleznete hodiny s pohyblivými ručičkami a s názornými ukázkami na pochopení času si užijete mnoho zábavy a také procvičíte jemnou motoriku. Tato kniha je ideální pomůckou pro poznávání a pochopení času. Na jednotlivých stránkách děti naleznou názorné ukázky ze dne zvířecích…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje první hodiny je 214 Kč

Výběr knih autorů Roger Priddy , Becky Down

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy, Becky Down
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.