Moje první kniha barev - Podívej se pod okénko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje první kniha barev - Podívej se pod okénko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
97 Kč
Není skladem

Moje první kniha barev - Podívej se pod okénko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto leporelo obsahuje základní slovní zásobu doplněnou fotografiemi a je tak ideální pro učení barev a předmětů, které mohou děti znát ze svého domova nebo blízkého okolí. Kniha je rozdělena do částí podle barev a tak jsou jednotlivé barvy podrobně představeny na oblečení, hračkách, zvířatech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje první kniha barev - Podívej se pod okénko je 113 Kč

Výběr knih autora Roger Priddy

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.