Moje první kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje první kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první kniha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Moje první kniha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pro rodiče i děti, která pomůže zachytit čas a uchovat důležité vzpomínky a zlomové momenty života vašeho milovaného dítěte. Moje první kniha vám po letech připomene nejdůležitější okamžiky a maličkosti týkající se vašeho dítěte. Můžete do ní zapisovat, nalepovat fotografie nebo kreslit.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje první kniha je 238 Kč

Výběr knih autora Radek Adamec

Zobrazit všechny knihy autora Radek Adamec
Výběr knih vydavatele GMP Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele GMP Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.