Momma and the Meaning of Life

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Momma and the Meaning of Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Momma and the Meaning of Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
492 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Psychologie od společnosti Harper Perennial.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Momma and the Meaning of Life je 423 Kč

Výběr knih autora Irvin D. Yalom

Zobrazit všechny knihy autora Irvin D. Yalom
Výběr knih vydavatele Piatkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.