Stávám se sám sebou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stávám se sám sebou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stávám se sám sebou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stávám se sám sebou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stávám se sám sebou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stávám se sám sebou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stávám se sám sebou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Irvin D. Yalom celý svůj profesní život strávil zkoumáním života druhých lidí. Ve svých vzpomínkách obrací své terapeutické oko na sebe samého. Svůj příběh začíná jednou noční můrou: Je mu dvanáct a jede na kole podél domu, kde bydlí dívka s výrazným akné. Tak jako každé ráno na ni ve snaze se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stávám se sám sebou je 330 Kč

Výběr knih autora Irvin D. Yalom

Zobrazit všechny knihy autora Irvin D. Yalom
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.