Moudrost v jidiš příslovích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Moudrost v jidiš příslovích aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Knížka přináší zhruba 1100 přísloví v jidiš, tedy v jazyce židovského obyvatelstva východní Evropy. Jidiš je jazykem, který stojí z velké části na starší verzi němčiny, zároveň však přejímá velké množství slov z hebrejštiny a z jazyků slovanských. Sbírka jidiš přísloví není vhodná na souvislé…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tomáš Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Novotný
Výběr knih vydavatele Karmelitánské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmelitánské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.