Možná v jiném životě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Možná v jiném životě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Možná v jiném životě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Možná v jiném životě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Možná v jiném životě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Možná v jiném životě je 329 Kč

Výběr knih autora Taylor Jenkins Reid

Zobrazit všechny knihy autora Taylor Jenkins Reid
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.