Mrs. Dalloway

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mrs. Dalloway koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 5 dalších variant  
Mrs. Dalloway koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Mrs. Dalloway koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Mrs. Dalloway koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Mrs. Dalloway koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

Mrs. Dalloway koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
162 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 7 dalších variant  
Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
172 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mrs. Dalloway koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Virginia Woolf’s 1925 novel of feminism, existentialism, and self-realization is an essential read for all lovers of classic literature.Virginia Woolf’s classic novel centers around Clarissa Dalloway, a married high-society woman in post–World War I London who is preparing for a party at her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mrs. Dalloway je 311 Kč

Výběr knih autora Virginia Woolf

Zobrazit všechny knihy autora Virginia Woolf
Výběr knih vydavatele Canterbury Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canterbury Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.