Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyhnanství! Tak dvanáctiletá Flavia de Luce běduje nad svým údělem, když ji otec s tetou Felicity odešlou do internátní školy. Nestráví zde ani den a dostane dárek. A protože je nadaná chemička a pátračka, není jím nic jiného než vyuzená mumifikovaná mrtvola, která vypadla z komína v její…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Případ Flavie de Luce 7: Mrtvola v komíně je 310 Kč

Výběr knih autora Alan Bradley

Zobrazit všechny knihy autora Alan Bradley
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.