Thrice the Brinded Cat Hath Mew'd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Thrice the Brinded Cat Hath Mew'd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Thrice the Brinded Cat Hath Mew'd koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
158 Kč
Není skladem

Krátký popis
It's Christmastime, and twelve-year-old Flavia de Luce is sailing home to England. But she is greeted with unfortunate news: her father has fallen ill. Only too eager to run an errand, Flavia delivers a message to a reclusive wood-carver - whose body she finds hanging upside down. His cat shows…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Thrice the Brinded Cat Hath Mew'd je 201 Kč

Výběr knih autora Alan Bradley

Zobrazit všechny knihy autora Alan Bradley
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.