Můj strážný anděl, můj nejlepší přítel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj strážný anděl, můj nejlepší přítel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj strážný anděl, můj nejlepší přítel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj strážný anděl, můj nejlepší přítel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj strážný anděl, můj nejlepší přítel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lorna Byrneová říká, že všichni vidíme anděly, když jsme malí, ale postupně jsme zvyklí na ně zapomínat. Poprvé zde sepsala příběhy sedmi dětí inspirované skutečnými situacemi, po nichž se jejich životy díky kontaktu s anděly strážnými změnily a zlepšily. Tyto příběhy jsou napsány tak, aby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj strážný anděl, můj nejlepší přítel je 272 Kč

Výběr knih autora Lorna Byrne

Zobrazit všechny knihy autora Lorna Byrne
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.