Posolstvo nádeje od anjelov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posolstvo nádeje od anjelov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Posolstvo nádeje od anjelov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Posolstvo nádeje od anjelov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od autorky bestsellerov Anjeli v mojich vlasoch a Schody do neba V Posolstve nádeje od anjelov írska mystička Lorna Byrneová v tejto náročnej dobe tlmočí veľmi dôležitý a naliehavý odkaz z neba. Anjel mi povedal: „Nádej robí z nemožného možné.“ Lorna vidí anjelov tak, ako my vidíme ľudí, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Posolstvo nádeje od anjelov je 317 Kč

Výběr knih autora Lorna Byrne

Zobrazit všechny knihy autora Lorna Byrne
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.