Vánoční lásky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vánoční lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční lásky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční lásky koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční lásky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční lásky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční lásky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pět vánočních romantických příběhů od úspěšných autorek Penelope Ward a Vi Keeland. Vánoční omyl Letos si pod stromeček přeju nové brýle. Omylem jsem si totiž spletla nádherného muže, který posedával před mým domem, s bezdomovcem a nabídla mu oběd. Chtěla jsem jen udělat dobrý skutek, ale on…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoční lásky je 274 Kč

Výběr knih autorů Vi Keeland , Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Vi Keeland, Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.