Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poprďte se strachy! Třetí příběhy báječných kamarádů.Popadněte baterku, schovejte se pod peřinu a vydejte se do strašidelného světa, který vznikl v bujné fantazii Rowleyho Jeffersona! V těchto legračně děsivých příbězích potkáte zombíky, upíry, duchy a spoustu další příšer. Rowleyho strašidelné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strašidelné historky báječného kamaráda Rowleyho Jeffersona je 208 Kč

Výběr knih autora Jay Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jay Kinney
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.