Mumio - Tradiční přírodní léčivo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mumio - Tradiční přírodní léčivo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mumio - Tradiční přírodní léčivo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mumio - Tradiční přírodní léčivo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Není skladem

Mumio - Tradiční přírodní léčivo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
146 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pro obyvatele horských oblastí střední Asie je mumio „černým zlatem“, pro západní znalce alternativní medicíny patří k nejzajímavějším přírodním léčebným prostředkům. Mumio obsahuje všechny ochranné a stimulační látky, které dnes nezbytně potřebujeme pro stabilizaci a zachování zdraví i k boji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mumio - Tradiční přírodní léčivo je 144 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.