Musicophilia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Musicophilia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Musicophilia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Není skladem

Musicophilia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Musicophilia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oliver Sacks, nazývaný "dvorní básník medicíny", ve své další významné knize s názvem Musicophilia pátrá po místě, které hudba obývá v našem mozku, a po tom, jak ovlivňuje náš psychický i fyzický stav. Stejně jako ve svých dřívějších textech se i zde významný neurolog pokouší porozumět…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Musicophilia je 329 Kč

Výběr knih autora Oliver Sacks

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Sacks
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.