Muzeum záhad - Slezskoostravský hrad, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muzeum záhad - Slezskoostravský hrad, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muzeum záhad - Slezskoostravský hrad, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muzeum záhad - Slezskoostravský hrad, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Muzeum záhad - Slezskoostravský hrad, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tajemní trpaslíci - Mumie z hrobky - Na lovu příšer - Netopýr smrti - Kozí upír - Po stopách dinosaurů - Humanoidé z And - Města v hlubinách - Varující přízrak - Tajemství Strážce duší ….. Brožovaná knížka o fantastických záhadách ze světa i z domova s desítkami barevných fotografií na křídě je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muzeum záhad - Slezskoostravský hrad, 1. vydání je 80 Kč

Výběr knih autora Arnošt Vašíček

Zobrazit všechny knihy autora Arnošt Vašíček
Výběr knih vydavatele Mystery Film

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mystery Film
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.