Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V této provokativní, potřebné a stále aktuální knize popisuje praktický lékař a známý autor titulů Jak pečovat o zdraví dítěte navzdory vašemu lékaři a Nevěř doktorům převládající nástroje a přístupy moderní medicíny, které vedou k tomu, že ženy se stávají obětí mnoha riskantních a zbytečných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mužský přístup aneb Jak lékaři manipulují se ženami je 191 Kč

Výběr knih autora Mendelsohn Robert S.

Zobrazit všechny knihy autora Mendelsohn Robert S.
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.