My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začala poslední část zkoušky na dočasnou licenci, která se týká záchrany přeživších při katastrofě! Bude potřeba rychle vyhodnotit situaci a začít jednat! Nejdůležitější však bude spolupracovat s ostatními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy My Hero Academia - Moje hrdinská akademie 13 je 200 Kč

Výběr knih autora Kohei Horikoshi

Zobrazit všechny knihy autora Kohei Horikoshi
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.