My Past Is a Foreign Country

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My Past Is a Foreign Country koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

My Past Is a Foreign Country koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, My Past Is a Foreign Country, Autoři : Zeba Talkhani, Rok vydání : 2020,

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Zeba Talkhani

Zobrazit všechny knihy autora Zeba Talkhani
Výběr knih vydavatele Sceptre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sceptre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.