Mycelium VI: Vrstva ticha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 387 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mycelium VI: Vrstva ticha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mycelium VI: Vrstva ticha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
388 Kč
Není skladem

Mycelium VI: Vrstva ticha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium VI: Vrstva ticha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium VI: Vrstva ticha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium VI: Vrstva ticha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
400 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bájná Fomalhiwa. Svět zázraků a blahobytu. Ale také Zakázaný směr. To, co se vynořilo z vesmíru, už brzy odřízne cestu všem Lodím; a od té chvíle zůstane pravlast argenitu nepoznaná a nepoznatelná. Hrstka Pozemšťanů má poslední šanci, pokud ji chce navštívit. Lucas si začíná uvědomovat, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mycelium VI: Vrstva ticha je 408 Kč

Výběr knih autora Vilma Kadlečková

Zobrazit všechny knihy autora Vilma Kadlečková
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.