Myšlením k bohatství pro moderního čtenáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myšlením k bohatství pro moderního čtenáře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlením k bohatství pro moderního čtenáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlením k bohatství pro moderního čtenáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Myšlením k bohatství pro moderního čtenáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha je shrnutím původního textu Hillova mistrovského díla Think and Grow Rich (Myšlením k bohatství) z roku 1937. Vybírá klíčové principy, návody a příklady tak, aby moderní profesionál, bez ohledu na to, jak je zaneprázdněn, mohl těžit z nadčasové moudrosti obsažené v Hillově knize.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myšlením k bohatství pro moderního čtenáře je 247 Kč

Výběr knih autora Napoleon Hill

Zobrazit všechny knihy autora Napoleon Hill
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.