Mysli a zbohatni pre súčasného čitateľa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mysli a zbohatni pre súčasného čitateľa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mysli a zbohatni pre súčasného čitateľa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mysli a zbohatni pre súčasného čitateľa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mysli a zbohatni pre súčasného čitateľa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
271 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čo si dokáže ľudská myseľ predstaviť a čomu dokáže uveriť, to môže aj dosiahnuť. Vzorec úspechu, vyjadrený v tomto jednom riadku, je taký jednoduchý, že ho dokáže používať každý. Zároveň je však taký náročný, že ho naplno využije len málo ľudí. Je na ňom postavená filozofia úspechu, ktorá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mysli a zbohatni pre súčasného čitateľa je 273 Kč

Výběr knih autora Napoleon Hill

Zobrazit všechny knihy autora Napoleon Hill
Výběr knih vydavatele Eastone s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.