Na cestě k "výborně zřízenému knihkupectví" - Protagoniste´, podniky a si´teˇ knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch (1749-1848)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na cestě k "výborně zřízenému knihkupectví" - Protagoniste´, podniky a si´teˇ knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch (1749-1848) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě k "výborně zřízenému knihkupectví" - Protagoniste´, podniky a si´teˇ knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch (1749-1848) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě k "výborně zřízenému knihkupectví" - Protagoniste´, podniky a si´teˇ knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch (1749-1848) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Není skladem

Na cestě k "výborně zřízenému knihkupectví" - Protagoniste´, podniky a si´teˇ knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch (1749-1848) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha a knizˇni´ trh se staly hybatelem i zrcadlem obrovsky´ch promeˇn, jimizˇ procha´zela habsburska´ monarchie od na´stupu Marie Terezie azˇ do revolucˇni´ho roku 1848. Monografie Na cesteˇ k „vy´borneˇ zrˇi´zene´mu knihkupectvi´“ zkouma´ vy´voj knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch mezi lety 1749 azˇ…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na cestě k "výborně zřízenému knihkupectví" - Protagoniste´, podniky a si´teˇ knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch (1749-1848) je 340 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Claire Madl, Petr Píša, Michael Wögerbauer
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.