Na co Alice zapoměla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na co Alice zapoměla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Když se Alice probere na zemi v posilovně, je přesvědčena o tom, že je jí dvacet devět a čeká první dítě se svým úžasným manželem Nickem. Jak se ovšem záhy ukáže, z její paměti se právě vymazalo deset let života: ve skutečnosti je devětatřicetiletá neurotička a volný čas tráví nejraději v…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Liane Moriarty

Zobrazit všechny knihy autora Liane Moriarty
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.