1794: Tři růže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1794: Tři růže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sestupte do hrobu pro živé, kde staré jizvy zakryjí jedině nové rány! Krev z hrdla nevěsty vystříkla po svatební noci až na lustr, ale má ji vážně na svědomí pomatený hraběcí novomanžel Erik ze Tří Růží, jehož kruté zrání v karibské kolonii rokokového Švédska autor vylíčí ze všeho nejdřív? To…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1794: Tři růže je 407 Kč

Výběr knih autora Niklas Natt och Dag

Zobrazit všechny knihy autora Niklas Natt och Dag
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.