Na konci naozaj obaja umrú

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na konci naozaj obaja umrú koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na konci naozaj obaja umrú koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Na konci naozaj obaja umrú koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

Na konci naozaj obaja umrú koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Adam Silvera je vychádzajúca hviezda na svetovej tínedžerskej contemporary scéne. Každý jeho román je lepší ako predošlý a slovenským čitateľom sa ako prvá dostáva do rúk jeho najnovšia kniha Na konci naozaj obaja umrú. Mateo a Rufus žijú v alternatívnom svete, kde je možné predpovedať smrť.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na konci naozaj obaja umrú je 335 Kč

Výběr knih autora Adam Silvera

Zobrazit všechny knihy autora Adam Silvera
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.