They Both Die at the End Collector's Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 664 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

They Both Die at the End Collector's Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
They Both Die at the End Collector's Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
734 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

They Both Die at the End Collector's Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

Krátký popis
They Both Die at the End Collector's Edition

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy They Both Die at the End Collector's Edition je 670 Kč

Výběr knih autora Adam Silvera

Zobrazit všechny knihy autora Adam Silvera
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.