Na konci umrú ako prví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na konci umrú ako prví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Na konci umrú ako prví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na konci umrú ako prví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na konci umrú ako prví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na konci umrú ako prví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prequel románu Na konci naozaj obaja umrú od milovaného autora Adama Silveru. Čo by ste spravili v posledných dvadsiatichštyroch hodinách života? Je deň pred spustením Linky smrti a všetci sa pýtajú, či je možné predpovedať smrť alebo je všetko iba podvod? Orion má závažné ochorenie srdca a už…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na konci umrú ako prví je 376 Kč

Výběr knih autora Adam Silvera

Zobrazit všechny knihy autora Adam Silvera
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.