Na lovu kvizonů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na lovu kvizonů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na lovu kvizonů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na lovu kvizonů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na lovu kvizonů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Na lovu kvizonů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
271 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Na lovu kvizonů; Autor: Němeček Jakub; Povídkový debut Jakuba Němečka obsahuje texty, které vznikaly v letech 2012-2015. Opavský rodák, hojně poučený překlady ze světové fantastiky, se snaží nezůstat nic dlužen autorům, které uvedl na českou literární scénu. Snad proto se zdají

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na lovu kvizonů je 274 Kč

Výběr knih vydavatele Gnóm!

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gnóm!
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.