Křídločky - souborné vydání (varianta B)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křídločky - souborné vydání (varianta B) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křídločky - souborné vydání (varianta B) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Křídločky - souborné vydání (varianta B) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co kdyby kočky dovedly létat? První české vydání klasické dětské knížky legendární autorky. Všechny čtyři díly v jednom svazku. Ursula K. Le Guinová znala kočky natolik dobře, že v těchto příbězích o nich nenajdete jediné nepravdivé slovo (až na ta křídla, samozřejmě). Drobná dobrodružství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Křídločky - souborné vydání (varianta B) je 413 Kč

Výběr knih autora Ursula K. Le Guin

Zobrazit všechny knihy autora Ursula K. Le Guin
Výběr knih vydavatele Gnóm!

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gnóm!
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.