Na návštěvě u malíře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Na návštěvě u malíře aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jiřina Bednářová

Zobrazit všechny knihy autora Jiřina Bednářová
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.