Na světě žijeme každý jinak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na světě žijeme každý jinak koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na světě žijeme každý jinak koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na světě žijeme každý jinak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Krátký popis
S vypravěčem Paulem a jeho blízkými nahlédneme do odlišných prostředí a míst světa. Francie, Dánsko, Kanada, kostel, rezidenční komplex, hráčské doupě nebo vězení – všude rezonuje kvas doby, zasahující do osudů každého z nich. Paulův otec – dánský pastor, matka – podnikavá krasavice, napůl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na světě žijeme každý jinak je 273 Kč

Výběr knih autora Jean-Paul Dubois

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Paul Dubois
Výběr knih vydavatele Odeon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Odeon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.