Nacisté v Tibetu - Záhada expedice SS pod vedením Ernsta Schäfera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 74 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nacisté v Tibetu - Záhada expedice SS pod vedením Ernsta Schäfera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nacisté v Tibetu - Záhada expedice SS pod vedením Ernsta Schäfera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nacisté v Tibetu - Záhada expedice SS pod vedením Ernsta Schäfera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nacisté v Tibetu - Záhada expedice SS pod vedením Ernsta Schäfera koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dne 21. prosince 1938 překročila vysokohorský průsmyk Nathu-La mezi Sikkimem a Tibetem v Himálaji karavana jezdců. Bylo to pět mladých mužů, kteří jako první Němci obdrželi oficiální povolení navštívit „zakázané město“ Lhasu. Na jejich zavazadlech vlály vlaječky s hákovými kříži a runami SS.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nacisté v Tibetu - Záhada expedice SS pod vedením Ernsta Schäfera je 135 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.