Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 5. ročník základných škôl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 58 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 5. ročník základných škôl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
58 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 5. ročník základných škôl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 5. ročník základných škôl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
67 Kč
Není skladem

Krátký popis
Diktáty sú zamerané na opakovanie učiva z 1. stupňa, na podstatné mená (mužský, ženský a stredný rod, vzory, skloňovanie, zvieracie a neživotné podstatné mená), prídavné mená, zámená, číslovky, slovesá, tvorenie slov, synonymá, antonymá a na krátke formy ľudovej slovesnosti (príslovia,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 5. ročník základných škôl je 66 Kč

Výběr knih autora Klára Meňhert Kausitz

Zobrazit všechny knihy autora Klára Meňhert Kausitz
Výběr knih vydavatele Mladé letá

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladé letá
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.