Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 7. ročník základných škôl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 7. ročník základných škôl aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Nácvičné diktáty zo slovenského jazyka pre 5. ročník základných škôl, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Diktáty sú zamerané na podstatné mená (pomnožné a vlastné), prídavné mená, zámená, číslovky, slovesá, príslovky, predložky (vokalizácia), spojky, tvorenie slov, priamu reč a slová cudzieho pôvodu. Nácvičné diktáty pomáhajú rozvíjať a upevňovať nadobudnuté vedomosti, obohacujú slovnú zásobu a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Klára Meňhert Kausitz

Zobrazit všechny knihy autora Klára Meňhert Kausitz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.