Najdi si mne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Najdi si mne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najdi si mne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najdi si mne koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najdi si mne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Najdi si mne koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
29 Kč
Není skladem

Krátký popis
Najdi si mne a dostaneš se na místo, kde jsme zapomněli kus vzpomínek. Autor se k nim vrací imaginací, ve které jsou zkušenosti, milostné příběhy i dobrodružství každého z nás. Každý by měl hledat sám v sobě, když se chce vydat na cestu pod dojmem knihy, která se jmenuje Najdi si mne. Ale koho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Najdi si mne je 208 Kč

Výběr knih autora Jan Cimický

Zobrazit všechny knihy autora Jan Cimický
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.