Najlepšia mamička na svete

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Najlepšia mamička na svete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Najlepšia mamička na svete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najlepšia mamička na svete koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najlepšia mamička na svete koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najlepšia mamička na svete koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Najlepšia mamička na svete koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
Existuje tisíc a jeden spôsobov, ako byť mamou. Ktorá je teda tá najlepšia na svete? To sa dočítate v tejto knižke plnej nežných portrétov mamičiek zvieracej ríše.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Najlepšia mamička na svete je 371 Kč

Výběr knih autorů Sébastien Perez , Benjamin Lacombe

Zobrazit všechny knihy autora Sébastien Perez, Benjamin Lacombe
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.