Nejlepší maminka na světě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší maminka na světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nejlepší maminka na světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Nejlepší maminka na světě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší maminka na světě koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Nejlepší maminka na světě koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší maminka na světě koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší maminka na světě koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Nejlepší maminka na světě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší maminka na světě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší maminka na světě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Maminku má každý z nás. Ale která z maminek je na celém světě ta nejlepší? Zkuste na to přijít s pomocí těchto něžných portrétů maminek z živočišné říše.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejlepší maminka na světě je 252 Kč

Výběr knih autorů Sébastien Perez , Benjamin Lacombe

Zobrazit všechny knihy autora Sébastien Perez, Benjamin Lacombe
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.