Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sasukemu se konečně daří dostihnout Danzóa, bývalou šedou eminenci Konohy a člověka stojícího za zkázou klanu Učihů. Sasukeho čeká nejtěžší střet jeho dosavadního života, Danzó totiž v rukávu schovává nejedno překvapení. Na místo souboje navíc doráží nejen Madara Učiha, ale také ostatní členové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Naruto 51: Sasuke proti Danzóovi je 198 Kč

Výběr knih autora Masaši Kišimoto

Zobrazit všechny knihy autora Masaši Kišimoto
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.