Návrat do Borga Sud

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Návrat do Borga Sud koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návrat do Borga Sud koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návrat do Borga Sud koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Návrat do Borga Sud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Návrat do Borga Sud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Návrat do Borga Sud koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Návrat do Borga Sud koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvě sestry, které v dětství neměly jedna o druhé tušení. Ač k sobě naleznou cestu až v období dospívání, utvoří se mezi nimi velmi silné pouto. V dospělosti si každá jde svou cestou, z jedné je univerzitní profesorka italské literatury, ta druhá - divoká a nezkrotná - střídá domovy i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Návrat do Borga Sud je 215 Kč

Výběr knih autora Donatella Di Pietrantonio

Zobrazit všechny knihy autora Donatella Di Pietrantonio
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.