(Ne)pohádkové osudy českých princů a princezen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(Ne)pohádkové osudy českých princů a princezen koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Ne)pohádkové osudy českých princů a princezen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

(Ne)pohádkové osudy českých princů a princezen koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
V čem je fenomén několika českých pohádek, které milují celé generacea nikdy nezestárnou? Kniha o tom, v jakém prostředí a za jakých okolnostívznikaly české klasické pohádky i o pozdějších často velmi nepohádkovýchživotních osudech českých „princů a princezen“.Kniha obsahuje nové autentické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (Ne)pohádkové osudy českých princů a princezen je 193 Kč

Výběr knih autora Zuzana Pšenicová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pšenicová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.