Bylo nás dva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylo nás dva koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylo nás dva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylo nás dva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem

Bylo nás dva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Richard Tesařík a jeho mladší bratr Vladimír tvořili přes padesát let nerozlučnou dvojici, až do osudné havárie v červnu roku 2004. Richard dnes zůstal na muziku sám a na bratra mu zbyly vzpomínky, které ovšem stojí za to. S jejich napsáním mu pomohla zkušená žurnalistka Zuzana Pšenicová a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylo nás dva je 157 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pšenicová, Richard Tesařík
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.