Nebezpečná nevera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebezpečná nevera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná nevera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná nevera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná nevera koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ponorte sa do erotického trileru o šialenom kontrolórovi, ktorý neuznáva lásku ani slabosť. To, čo sa deje za dverami spálne manželov Kollárových, prekročilo hranice únosnosti už dávnejšie. Kristiana verí, že musí pykať za chyby minulosti, a preto sa dobrovoľne poddáva všetkému, čo je od nej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebezpečná nevera je 316 Kč

Výběr knih autora T.J. Lex

Zobrazit všechny knihy autora T.J. Lex
Výběr knih vydavatele Marenčin PT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marenčin PT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.