Nebezpečná rychlost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebezpečná rychlost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná rychlost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná rychlost koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná rychlost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná rychlost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečná rychlost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh o síle důvěry, lásky a přátelství, který nás zavede mezi staré známé – motorkáře Maxxe a jeho hubatou ženu Charly. Gabby je už několik let na útěku před pomstychtivým násilnickým expartnerem. Nemůže nikomu věřit, ani Stefanovi, i když ji s ním spojuje žhavá vášeň. Děsí ji, s jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebezpečná rychlost je 371 Kč

Výběr knih autora Melanie Moreland

Zobrazit všechny knihy autora Melanie Moreland
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.