Vytočenej na Maxx

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vytočenej na Maxx koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vytočenej na Maxx koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytočenej na Maxx koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytočenej na Maxx koupíte na Albatros
Albatros
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytočenej na Maxx koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytočenej na Maxx koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vytočenej na Maxx koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vytočenej na Maxx - Moreland Melanie. Maxx Reynolds potřebuje pomoc. Jeho práce, dům i celý život jsou v rozkladu. V zoufalství hledá na internetu a chce najmout nového zaměstnance pro svoji dílnu, kde mimo běžné opravy restauruje i historické motorky. Čeká, že do jeho firmy přijde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vytočenej na Maxx je 316 Kč

Výběr knih autora Melanie Moreland

Zobrazit všechny knihy autora Melanie Moreland
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.