Nebojácny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebojácny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebojácny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
439 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mali by sa mať na pozore. Pretože on prichádza. Čoho je schopný skutočne nebojácny muž? To čoskoro zistia... Ben Koenig kedysi viedol elitnú skupinu špeciálnych operácií amerického maršala. Jeho tím lovil tých najhorších zločincov a dokázal nájsť kohokoľvek. Jedného dňa však sám zmizol. Po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebojácny je 401 Kč

Výběr knih autorů M.W. Craven , Rok vydání : 2024

Zobrazit všechny knihy autora M.W. Craven, Rok vydání : 2024
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.